1. Які послуги надає АЕМ «Експрес Оцінка»?

Авторизований електронний майданчик «Експрес Оцінка» надає послуги з розміщення, отримання і передавання інформації та документів до Єдиної бази даних звітів про оцінку (без попередньої ідентифікації Суб’єкта оціночної діяльності в Єдиній базі звітів про оцінку), здійснення автоматичної ідентифікації Суб’єкта оціночної діяльності та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією.


  1. Де можна продивитися сертифікати СОД та напрямки їхньої діяльності?

Актуальна інформація про сертифікати СОД та напрямки їхньої діяльності доступна для перегляду у розділі Державного реєстру “Суб‘єкти оціночної діяльності” за посиланням


  1. Де можна продивитися свідоцтва про реєстрацію оцінювачів, перевірити чинність свідоцтва та напрямки оцінки (спеціалізації)?

Актуальну інформацію із державного реєстру оцінювачів можна завантажити за посиланням.


  1. Де можна продивитися кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок та впевнитись у чинності свідоцтва?

Актуальну інформацію із державного реєстру оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок можна завантажити за посиланням.


  1. Що таке КОАТУУ?

КОАТУУ – це Державний класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України. КОАТУУ складається з кодів та назв усіх адміністративно-територіальних об’єктів України. ЕМ «Експрес Оцінка» використовує засоби КОАТУУ, коли оцінювач вводить у форму створення звіту інформацію про адресу розташування нерухомого об’єкту оцінки.

Детальну інформацію про КОАТУУ та список усіх адміністративно-територіальних об’єктів України дивіться за посиланням


  1. Що потрібно державному нотаріусу, щоб користуватися АЕМ «Експрес Оцінка» безкоштовно?

Державні нотаріуси можуть користуватися АЕМ «Експрес Оцінка» безкоштовно. Для цього державний нотаріус має зареєструватися на АЕМ «Експрес Оцінка» та надіслати листа на електронну скриньку office@express-ocinka.com.ua. У темі листа потрібно написати «Державний нотаріус», а у тілі листа – П.І.Б., ІПН, номер свідоцтва та контактний номер телефону державного нотаріуса.


  1. Які електронні документи треба додавати до звіту на АЕМ?

Уся інформація про електронні документи, які треба додавати до звіту, міститься у Наказі Фонду державного майна України № 658 від 17 травня 2018 року «Про затвердження Порядку ведення єдиної бази даних звітів про оцінку».


  1. У якому форматі додавати електронні документи до інформації про звіт на АЕМ?

До інформації про звіт на АЕМ можна додати електронні документи у форматі PDF.


  1. Чи входить ПДВ у суму поповнення балансу на АЕМ?

ПДВ автоматично включено у суму поповнення балансу АЕМ. Усі кошти, які ви перерахуєте на свій рахунок, будуть зараховані на нього у повному обсязі.


  1. Чи може нотаріус, зареєстрований на іншому АЕМ, перевіряти звіти на АЕМ «Експрес Оцінка»?

Так, наразі нотаріус, зареєстрований на будь-якому з нині акредитованих електронних майданчиків, може перевіряти звіти на усіх АЕМ.


  1. Що робити, якщо ви отримали відмову у реєстрації звіту в Єдиній базі ФДМУ?

Якщо ви отримали відмову у реєстрації звіту після його перевірки модулем електронного визначення оціночної вартості подібного до об’єкта оцінки майна Єдиної бази, але не згодні з цим рішенням, ви можете протягом 10 днів звернутися з письмовою заявою до ФДМУ з метою забезпечення рецензування звіту про оцінку. Порядок дій у такому випадку визначений Наказом Фонду державного майна України № 658 від 17 травня 2018 року «Про затвердження Порядку ведення єдиної бази даних звітів про оцінку».